36 uur | max. €5.247,- bruto p/m (schaal 10) op basis van 36 uur | HBO niveau

Direct solliciteren

Dit doe je

Als integraal beheerder infrastructuur ben je verantwoordelijk voor het coördineren van beheerstaken in de openbare ruimte. Samen met je collega's zorg je ervoor dat de gemeentelijke ambities op het gebied van duurzaamheid, inclusiviteit, klimaatadaptatie en functionaliteit omgezet worden naar een meerjarige integraal beheerplan. Dit alles met als doel het creëren van een fijne woon en leefomgeving voor onze inwoners en iedereen die hier belang bij heeft. Je vertaalt beschikbare inspectiegegevens en andere beheerdata naar concrete acties voor het Meerjarenonderhoudsplan (MJOP). Daarnaast geef je betrokken collega’s advies over het integraal toegankelijk maken en gebruiken van het beheersysteem en ben je betrokken bij ontwikkelingen in de openbare ruimte. Ook lever je een bijdrage aan de jaarlijkse planning-en-controlcyclus en bij contractmanagement. Je voert tactisch contractmanagement uit over de grotere contracten en hebt hierbij de inkoopregie. Bij grote multidisciplinaire dossiers neem jij de regie en fungeer je als aanspreekpunt voor vragen van collega's, waarmee je de rechterhand bent van de teammanager.

‘Het samenbrengen van beheeropgaven binnen de openbare ruimte van onze gemeente, dat is mooi werk!’ 

Dit ben je

  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau in de richting van Civiele techniek, of gelijksoortig en relevante werkervaring op dit gebied;
  • Je hebt aantoonbare kennis van en werkervaring met integraal beheer openbare ruimte en het opstellen en uitwerken van meerjarige onderhoud en investeringsprogramma’s;
  • Ruime ervaring in civiel beheer, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Kennis van wet- en regelgeving met betrekking tot openbare infrastructuur, bouwvoorschriften en milieunormen;
  • Het vermogen om projecten effectief te plannen, coördineren en beheren, inclusief budgetbeheer en tijdslijnbeheer;
  • Je herkent je in onze werkwaarden: Verbindend, Persoonlijk en Veerkrachtig

Dit bieden wij

  • Een salaris tussen € 3317,- en € 5247,- (obv 36 uur per week) afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een individueel keuzebudget van 17,05%, dit bedrag kun je inzetten waar het voor jou nodig is;
  • Onze werktijdenregeling biedt ruimte voor het afstemmen van werk en privé;
  • Fit blijven door onze fitness- en fiets regeling;
  • Ontwikkelen door trainingen en opleidingen via onze Voorne Academie;
  • Hybride werken is onderdeel van onze werkwijze;
  • Samen met jouw collega's kun je elke dag een beetje mooier maken. We zijn een nieuwe gemeente, dit biedt kansen tot ontwikkeling;
  • Dit is een functie met uitzicht op vast dienstverband bij goed functioneren.

Over Gemeente Voorne aan Zee

Voorne aan Zee is een prachtige, nieuwe gemeente op Voorne-Putten waar circa 74.000 inwoners een thuis hebben, bedrijven in een gezond klimaat ondernemen en duizenden toeristen recreëren. Het leefplezier van onze inwoners staat voorop. Zij krijgen veel inspraak en ook ondernemers en maatschappelijke instellingen worden serieus genomen. 


We zijn trots op onze dorpen, wijken, natuur, veerkracht en historie. We zoeken verbinding, werken graag samen vanuit gelijkwaardigheid en vinden vertrouwen in elkaar belangrijk. In Voorne aan Zee wachten we niet af. We kijken met een andere bril en zien dus vaak meer mogelijkheden. We zijn actief, daadkrachtig en hebben het besef dat we sterk zijn. Sterk genoeg om uitdagingen en veranderingen in goede banen te leiden. Op alle niveaus. Van grote projecten tot kleine gebaren. Elke dag een beetje mooier maken, dat is wat we doen. 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Heidi van Lenteren via telefoonnummer 14 0181 (werkdagen: ma di wo do vr). Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.voorneaanzee.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct.

solliciteer nu!

Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Voorne aan Zee en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteren op onze vacatures? Zo gaan we te werk.

Onze vacatures worden geplaatst zonder sluitingsdatum. Geschikte kandidaten nodigen we zo snel mogelijk uit. Het eerste gesprek is een kennismakingsgesprek. Vaak volgt er dan een tweede gesprek waarin je uitgenodigd wordt voor het arbeidsvoorwaardengesprek. 

Je krijgt van ons altijd een reactie. Voor inhoudelijke vragen kun je bellen met de contactpersoon die in de vacature genoemd wordt.

Als je solliciteert maak je jouw persoonlijke gegevens bij ons team P&O bekend. Wij gebruiken jouw gegevens alleen tijdens de sollicitatieprocedure voor het selectieproces. Zodra de sollicitatieprocedure is afgerond, vernietigen wij jouw gegevens. Wij volgen hiervoor de richtlijnen uit de NVP sollicitatiecode en houden rekening met de AVG.