Functioneel beheerder BOR en GIS

36 uur per week | max. € 4998,- bruto p/m (schaal 9) op basis van 36 uur | HBO niveau | werklocatie hybride

Direct solliciteren als Functioneel beheerder BOR en GIS

Als functioneel beheerder maak jij Voorne aan Zee betrouwbaarder en efficiënter door een digitale omgeving te creëren die het beheer van de openbare ruimte naadloos ondersteunt. Je zorgt ervoor dat applicaties en gegevens optimaal samenwerken, zodat gebruikers effectief worden geholpen bij hun werkzaamheden. Met jouw regie en advies help je teams het maximale uit hun systemen te halen, terwijl je de kwaliteit en samenhang van data bewaakt. Zo draag jij bij aan een goed beheerde en toegankelijke leefomgeving. 

‘Zorgen voor een slimme inrichting van applicaties in een tijd waarin data steeds belangrijker wordt, dat is mooi werk!’

Wat ga je doen als Functioneel beheerder BOR en GIS

Als functioneel beheerder BOR draag je direct bij aan het in samenhang beheren van gegevens in de diverse vakgebieden van de Openbare Ruimte, zoals wegen, groen, kunstwerken, riolering. Je bent  verantwoordelijk voor de goede werking en inrichting van de applicaties die voor het asset-beheer in de openbare ruimte gebruikt worden. Het beheren van de gegevens in de Openbare Ruimte gebeurt in nauwe samenhang met de basisregistraties BAG en BGT.

Als functioneel beheerder ArcGIS voer je beheertaken uit zoals het beheren van autorisaties, kaarten en apps. Je adviseert gebruikers en helpt hun om (beter) gebruik te maken van de applicatie. Daarnaast voer je diverse GIS werkzaamheden uit zoals het maken van apps en dashboards. Ook controleer je de uitwisseling tussen ArcGIS en het beheerpakket BOR (Geovisia).

  • Je beheert en onderhoudt applicaties en autorisaties, waarbij je zorgt voor een soepele werking en beveiliging van systemen.
  • Je ontwikkelt en implementeert gebruiksvriendelijke GIS-oplossingen, zoals kaarten, apps en dashboards, die de werkzaamheden van gebruikers versterken.
  • Je monitort en controleert de gegevensuitwisseling tussen verschillende systemen om consistentie en betrouwbaarheid te waarborgen.
  • Je biedt deskundige ondersteuning en advies aan gebruikers, waardoor zij optimaal kunnen profiteren van de beschikbare digitale tools.
  • Je werkt samen met diverse interne en externe partijen om functionele wensen te vertalen naar praktische verbeteringen en innovaties.

Over ons

Voorne aan Zee is een prachtige, nieuwe gemeente op Voorne-Putten waar ruim 73.000 inwoners een thuis hebben, bedrijven in een gezond klimaat ondernemen en duizenden toeristen recreëren. Het leefplezier van onze inwoners staat voorop. Zij krijgen veel inspraak en ook ondernemers en maatschappelijke instellingen vinden wij belangrijk.

Je werkt vanuit het team Informatievoorziening dat valt binnen de afdeling Interne dienstverlening. In dit team werk je samen met collega’s in het brede vakgebied van Informatievoorziening zoals GEO- en dataspecialisten, functioneel applicatiebeheerders en informatieadviseurs. Je komt in een jong en enthousiast team wat nog volop in ontwikkeling is en waar nieuwe collega’s echt iets bij kunnen dragen. Er heerst een open sfeer waar collega’s onderling erg betrokken zijn met elkaar.
Team informatievoorziening vormt het hart van de dienstverlening van de gemeente. Samen werken jullie aan de belangrijke opgave om slim gebruik te maken van data in de werkprocessen om onze dienstverlening verder te ontwikkelen en efficiënter te kunnen werken. Kortom, datagedreven werken, een mooie uitdaging! Vanuit jouw expertise kun je hier een belangrijke rol in spelen.

Dit ben jij

Je bent een proactieve en duidelijke communicator die moeiteloos schakelt tussen gebruikers, leveranciers en andere partijen. Met jouw leiderschap zorg je voor samenhang en hoge kwaliteit van data en applicaties. Je adviseert en ondersteunt gebruikers zodat zij het maximale uit de systemen halen, en je houdt vak afdelingen scherp door ze actief te informeren over nieuwe mogelijkheden. Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail, terwijl je in een dynamische omgeving altijd samenwerkt met focus op resultaat. Zo draag je bij aan een slimme en toekomstbestendige inrichting van onze digitale omgeving.

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met een opleiding in (GEO)-informatievoorziening.
  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring met informatieanalyse en het werken met beheersystemen binnen dit vakgebied.
  • Ervaring met applicaties zoals FME, Geovisia, (Arc)GIS of vergelijkbare systemen is essentieel voor deze functie.
  • Kennis van CAD en basisregistraties, zoals BAG en BGT, inclusief standaarden als IMBOR en GWSW, is een pré.
  • Bekendheid met het beheersysteem Geovisia is een voordeel en helpt je snel en effectief aan de slag te gaan.

Dit bieden wij

  • Een salaris tussen (begin aanloopschaal 8) € 3171,-  en (max functionele schaal 9)  € 4998,-  bruto per maand, afhankelijk van kennis en ervaring, op basis van 36 uur.
  • Ontwikkelen door trainingen en opleidingen via onze Voorne Academie.
  • Onze werktijdenregeling biedt ruimte voor het afstemmen van werk en privé.
  • Hybride werken is onderdeel van onze werkwijze.
  • Fit blijven door onze fitness- en fiets regeling
  • Deze vacature betreft vaste formatie, dat betekent dat dit een functie is met uitzicht op vast dienstverband bij goed functioneren.
  • Samenwerken met diverse stakeholders en bijdragen aan de leefbaarheid van onze gemeenschappen.
Iris en Ingrid zijn beleidsmedewerkers voor het Sociaal domein

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met George de Jongste Kobossen via telefoonnummer 14 0181 (werkdagen: ma di wo do vr) Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.werkenbijvoorneaanzee.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Claudia Baars of Taco van der Kooij, of recruitment@voorneaanzee.nl

 

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct via onderstaande link:

Solliciteer nu als Functioneel beheerder BOR en GIS

Solliciteren op onze vacatures? Zo gaan we te werk.

Onze vacatures worden geplaatst zonder sluitingsdatum. Geschikte kandidaten nodigen we zo snel mogelijk uit. We streven naar korte procedures. Het eerste gesprek is met de manager en P&O adviseur. Dan volgt optioneel een tweede gesprek óf een uitnodiging voor het arbeidsvoorwaardengesprek.

Je krijgt van ons altijd een reactie. Voor inhoudelijke vragen  kun je bellen met de contactpersoon die in de vacature genoemd wordt.

Als je solliciteert maak je jouw persoonlijke gegevens bij ons team P&O bekend. Wij gebruiken jouw gegevens alleen tijdens de sollicitatieprocedure voor het selectieproces. Zodra de sollicitatieprocedure is afgerond, vernietigen wij jouw gegevens. Wij volgen hiervoor de richtlijnen uit de NVP sollicitatiecode en houden rekening met de AVG.