Gegevensbeheerder objecten

16 uur per week | max. € 4464,- bruto p/m (schaal 8) op basis van 36 uur | MBO niveau | werklocatie hybride
Direct solliciteren als Gegevensbeheerder objecten
Als Gegevensbeheerder objecten maak jij Voorne aan Zee toegankelijker door het nauwkeurig beheren en optimaliseren van openbare-ruimtegegevens. Jij zorgt dat data betrouwbaar en actueel is, zodat collega’s sneller en beter onderbouwde beslissingen kunnen nemen. Zo draag jij bij aan een efficiënte en transparante organisatie.
‘Door actuele en betrouwbare gegevens van de openbare ruimte kunnen wij efficiënter werken en onze dienstverlening verbeteren, dat is mooi werk!’

Wat ga je doen als Gegevensbeheerder objecten
Als Gegevensbeheerder objecten ben jij verantwoordelijk voor het beheren en optimaliseren van data binnen de beheerapplicatie GeoVisia. Je verzamelt, controleert en verwerkt wijzigingen. Zo zorg je ervoor dat de gegevens over verschillende gebieden van de openbare ruimte zoals wegen, groen en water, compleet en up-to-date zijn. De mutaties die je binnenkrijgt komen uit de BGT - Basisregistratie Grootschalige Topografie, maar ook uit andere bronnen, bijvoorbeeld vanuit aannemers. Daarnaast werk je samen met diverse interne partijen om gegevensstromen soepel te laten verlopen. Je bewaakt de kwaliteit van de data en ondersteunt collega’s in het gebruik van het systeem. Door jouw inzet kunnen besluiten en werkzaamheden beter worden onderbouwd met betrouwbare informatie.
- Beheert en verwerkt gegevens volgens vastgestelde procedures binnen de beheerapplicatie GeoVisia.
- Controleert mutaties op juistheid en volledigheid en zorgt voor tijdige en correcte verwerking.
- Ondersteunt gebruikers en collega’s bij het toepassen van data en optimaal benutten van systeemfunctionaliteiten.
- Werkt samen binnen multidisciplinaire teams om gegevensbeheer te optimaliseren.
- Draagt bij aan betrouwbare en actuele informatievoorziening ter ondersteuning van besluitvorming en uitvoering binnen de organisatie.
Voorne aan Zee is een prachtige, nieuwe gemeente op Voorne-Putten waar ruim 73.000 inwoners een thuis hebben, bedrijven in een gezond klimaat ondernemen en duizenden toeristen recreëren. Het leefplezier van onze inwoners staat voorop. Zij krijgen veel inspraak en ook ondernemers en maatschappelijke instellingen vinden wij belangrijk.
Het team Informatievoorziening bestaat uit professionals van verschillende disciplines, zoals functioneel beheer, informatiemanagement en datamanagement. Als je bij ons komt werken, zorgen wij voor een goede begeleiding. We koppelen een buddy uit het team aan jou om je wegwijs te maken en te ondersteunen.
De sfeer in ons team is goed en positief. Collega’s staan altijd voor elkaar klaar en we houden van open communicatie. Wat er gezegd moet worden, mag gezegd worden, altijd met de blik vooruit op hoe het anders en/of beter kan. We helpen elkaar en respect voor elkaar en elkaars mening vinden wij belangrijk.
Regelmatig doen we ook informeel iets samen. Wekelijkse koffiemomenten en af en toe een teamborrel zorgen ervoor dat we met elkaar in verbinding zijn en blijven. Zo creëren we een hechte en ondersteunende werkomgeving.
Dit ben jij
Je pakt je verantwoordelijkheid en zorgt proactief dat onze data altijd op orde is. Je werkt open en effectief samen met collega’s en andere teams om gegevensstromen soepel te laten verlopen. Met goede communicatieve vaardigheden vertaal je technische kennis naar de gebruiker. Binnen kaders en richtlijnen ben je oplossingsgericht en creatief om passende oplossingen te vinden. Je hebt een scherp oog voor detail en je bent resultaatgericht.
- Je hebt een opleiding op MBO/MBO+ niveau bij voorkeur op het gebied van databeheer.
- Je hebt ervaring met gegevensbeheer op het gebied van het Beheer van de Openbare Ruimte (BOR) en als je beschikt over inhoudelijke kennis van standaarden zoals IMGEO en IMBOR is dat een pré.
- Relevante werkervaring met GeoVisia, GIS, CAD en BGT is een pré.
Dit bieden wij
- Een salaris tussen (begin aanloopschaal 7) € 2805,- en (max functionele schaal 8) € 4464,- bruto per maand, afhankelijk van kennis en ervaring, op basis van 36 uur per week.
- Ontwikkelen door trainingen en opleidingen via onze Voorne Academie.
- Onze werktijdenregeling biedt ruimte voor het afstemmen van werk en privé.
- Wij bieden de mogelijkheid van hybride werken, afgestemd op onze dienstverlening en jouw werkzaamheden.
- Fit blijven door onze fitness- en fiets regeling.
- Deze vacature betreft vaste formatie, dat betekent dat dit een functie is met uitzicht op vast dienstverband bij goed functioneren.


Meer informatie
Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met George de Jongste-Kobossen, via telefoonnummer 14 0181 (werkdagen: ma di wo do vr) Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.werkenbijvoorneaanzee.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Claudia Baars of Taco van der Kooij, of recruitment@voorneaanzee.nl
Meteen solliciteren
Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct via onderstaande link:
Solliciteren op onze vacatures? Zo gaan we te werk.
Onze vacatures worden geplaatst zonder sluitingsdatum. Geschikte kandidaten nodigen we zo snel mogelijk uit. We streven naar korte procedures. Het eerste gesprek is met de manager en P&O adviseur. Dan volgt optioneel een tweede gesprek óf een uitnodiging voor het arbeidsvoorwaardengesprek.
Je krijgt van ons altijd een reactie. Voor inhoudelijke vragen kun je bellen met de contactpersoon die in de vacature genoemd wordt.
Als je solliciteert maak je jouw persoonlijke gegevens bij ons team P&O bekend. Wij gebruiken jouw gegevens alleen tijdens de sollicitatieprocedure voor het selectieproces. Zodra de sollicitatieprocedure is afgerond, vernietigen wij jouw gegevens. Wij volgen hiervoor de richtlijnen uit de NVP sollicitatiecode en houden rekening met de AVG.